czwartek, 17 listopada 2011

OPIEKA NAD KOTEM I PSEM

Po części rytmicznej prezentowaliśmy wykonane wspólnie z rodzicami drzewa genealogiczne:
DRZEWA
GENEALOGICZNE
W związku z tematem lekcji, wypowiadaliśmy się na temat opieki nad zwierzętami. Układaliśmy zdania do obrazków przedstawiających wykonywanie różnych czynności związanych z opieką nad zwierzętami domowymi. Czytaliśmy zdania pytające i udzielaliśmy odpowiedzi na pytania. Układaliśmy zdania do ilustracji i sytuacji stworzonych przez nauczyciela. Nowością dla nas były elementy składowe liczby. Odczytywaliśmy zapis 3 i 1 to 4, oraz podobne. Pisaliśmy litery "k,K" oraz sylaby ko, ki, ot, ik.
Z zainteresowaniem oglądaliśmy nasze zdjęcia, które ukazały się w Dzienniku Zachodnim.













Zajęcia muzyczne rozpoczęliśmy od zabawy powitalnej. Bawiliśmy się w zabawy z wykorzystaniem instrumentów perkusyjnych: "Skąd pochodzi dźwięk", "Ukryty dźwięk". Tworzyliśmy muzykę do zabawy "Kocia orkiestra". Słuchaliśmy piosenki o tym samym tytule.
Na zajęciach artystycznych (plastycznych) rozpoczęliśmy pracę wieloetapową.Będziemy wykonywali kota ze zrobionych przez siebie pomponów. Najpierw wycięliśmy szablony 2 kół, które następnie oplataliśmy włóczką.
PRACA PLASTYCZNA: KOTKI-MASKOTKI (ETAP I)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz