wtorek, 27 listopada 2012

WYRÓŻNIENIA- KONKURS PLASTYCZNY "JA I MOJE MARZENIA"

29 listopada zapraszam do SCK Willi Fitznera na kolejny Czwartkowy Wieczór Kulturalny. Tym razem będzie to uroczysty finał Miejskiego Konkursu Plastycznego "Ja i moje marzenia", organizowanego przez Siemianowickie Centrum Kultury i Młodzieżowy Dom Kultury im. dr H. Jordana. W programie imprezy przewidziano wystawę prac oraz rozdanie nagród laureatom. Początek - godzina 17.00. Wstęp wolny. Nie zajęliśmy żadnych miejsc, ale miło mi jest poinformować, że z naszej klasy wyróżniono kilka prac i w związku z tym można będzie je zobaczyć na tejże wystawie. Wyróżnieni to:
Oliwia Krawczyk
Natalia Wilczek
Magdalena Hadasik
Emilia Depciuch
Wiktoria Mleczko
Osoby te zaproszone są do SCK Wilii Fitznera.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz