środa, 11 września 2013

PRZYJAZNA SZKOŁA

Podczas części rytmicznej śpiewaliśmy piosenki, niektórzy z nas akompaniowali.

Wyklaskiwaliśmy, wytupywaliśmy odpowiednią liczbę jedności, dziesiątek i setek do podanych liczb. Potem osoby, które przygotowały dodatkowe zadanie domowe, odczytywały ułożone zdania, a wybrane przez nich osoby musiały odgadnąć jakie narządy zmysłu zostały w nich ukryte.
Udzielaliśmy odpowiedzi na pytania: Od kogo zależy, czy nasza szkoła będzie przyjazna? Zastanawialiśmy się co można zmienić w klasie i w szkole, aby w szkole było nam jeszcze lepiej. Omówiliśmy kodeks praw i obowiązków trzecioklasisty- złożyliśmy książeczkę, a w domu mamy dorysować własne propozycje. Rozmawialiśmy również na temat treści zapisu kronikarskiego. Pani zachęciła nas do założenia klasowej kroniki. Zgłosiła się Agnieszka, która opisze pierwszy tydzień pobytu w szkole, a kolejny chce opisać Iga. Określaliśmy wyrazami jaka powinna być dobrze prowadzona kronika. Układaliśmy i zapisywaliśmy zdania z rozsypanki wyrazowej. Odejmowaliśmy liczby w zakresie 30.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz